Dag 2 en 3 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Kim en Ruben - WaarBenJij.nu Dag 2 en 3 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Kim en Ruben - WaarBenJij.nu

Dag 2 en 3

Blijf op de hoogte en volg Kim en Ruben

05 September 2012 | Verenigde Staten, San Francisco

Deze twee dagen verwerk ik dit ene verslag. Helaas deed de weblog die ik wilde gebruiken het niet op mijn tablet... Dag 2 en 3 hebben we doorgebrachtin San Francisco. Deze stad is werkelijk prachtig!! We hadden tickets voor een hop on hop off bus gekocht en zijn in 2 dagen de hele stad door gegaan. Ons hotel ligt net achter union square. Hier zijn alle grote winkels zoals Macy's, Armani, Gucci en natuurlijk Victoria's Secret (aankopn zijn gedaan!!). Het hoogte punt van deze stad had uiteraard Golden Gate Bridge moeten zijn, ware het niet dat deze stomme brug 3 dagen lang in complete mist heeft gelegen.. We zijn er wel overheen gereden dus hebben wel iets kunnen zien maar niet dat spectaculaire shot wat we verwacht hadden helaas. Ook ons bezoek aan Alcatraz was ontzettend indrukwekkend, het is allemaal precies zoals je het op de televisie en in films hebt gezien. Wat opvalt in deze stad is het weer. Is er wat zon en geen wind is het bloedje heet, maar in de mist kan het zo 15 graden afkoelen. In de sightseeing bus hebben we dan ook flink wat kou geleden. Het vervelende is dat ik denk ik nog erg last heb van de jetlag. Savonds om 9 uur stort ik in en ik ben elke nacht om 4 uur alweer klaar wakker. Op dit moment dat ik dit typ is het al woensdag dag 4, 8:30 uur en heb ik er al 4,5 uur opzitten. Hoop dat dat een beetje bij gaat trekken. Nu gaan we onze huur auto ophalen. Vanavond meer!!

  • 05 September 2012 - 18:11

    Helen Finders:

    Eindelijk een paar foto's !!! LEUK

  • 05 September 2012 - 18:34

    Joost En Sanne :

    He kim en ruben!

    Wat grappig om terug te lezen! Bij ons was t ook soms zo koud en was er ook continue mist bij de brug!
    Jammer dat je zo'n last hebt van een jet lag..
    Heeft ruben al een vers gekookte kingkrab op?
    Nu op the road naar mariposa?

    Heel veel plezier nog!

  • 05 September 2012 - 19:26

    Jasper:

    Ziet er allemaal goed uit peoples! Jammer dat de brug niet goed te zien was. Gelukkig was Alcatraz wel mooi om allemaal te zien (lijkt mij ook). Geniet ervan!

  • 05 September 2012 - 22:52

    Koen Indewilligen:

    He Kim en Rubert,

    ff nachtje doortrekken kim dan ben je zo van je jetlag af:)
    Leuk verhaal en lijkt me ook erg leuk daar...

    Veel plezier nog!

  • 05 September 2012 - 23:31

    Kiki:

    Toppie!
    Jetlag is idd vervelend! Belangrijk is dat je een goed ritme aanhoudt dan komt het helemaal goed!!
    Geniet ervan!
    Xxx

  • 06 September 2012 - 10:06

    An Wekenborg:

    hoi kim en ruben,
    eindelijk hoor en zie ik wat van jullie
    mooie foto,s .jammer die jetlag maar dat gaat wel over hoop ik.
    paar keer lekker uitslapen wil wel helpen.
    veel liefs en kusjes xxxx van oma,
    byebye.

  • 06 September 2012 - 19:59

    Brenda:

    Kim en Ruben,

    Jammer van de brug, maar jullie gaan vast nog heel veel mooie dingen zien en meemaken. Geniet er van, want het is voorbij voor je er erg in hebt!!!

    Liefs Brenda

  • 06 September 2012 - 21:52

    Opa En Oma:

    wijheenbeb je reisverslag gelezen. het is fijn om zo te genieten
    groetjes
    opa

  • 07 September 2012 - 14:25

    Milou :

    ziet er wel vet uit allemaal !!veel plezier nog

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, San Francisco

Kim en Ruben

Actief sinds 07 Sept. 2011
Verslag gelezen: 300
Totaal aantal bezoekers 7813

Voorgaande reizen:

02 September 2012 - 23 September 2012

The American Dream

Landen bezocht: